Asystentka dyrektora handlowego

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Asystentka dyrektora handlowego
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/22/1713
OBOWIĄZKI:

poszukiwanie dostawców wyrobów kosmetycznych w Azji, negocjowanie cen oraz warunków handlowych, ustalanie szczegółów dotyczących asortymentu, cech produktów, ilości, oznakowania, nadzór nad procesem produkcji oraz importu, nadzór nad procesem dostawy oraz reklamacji, wspieranie dyrektora handlowego w działaniach proeksportowych, zamawianie próbek, ustalanie asortymentu, weryfikacja zamówień

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: filipiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

znajomość kultury i zasad biznesowych krajów Azji

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Video Content Analyst with Arabic

Pracodawca: COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Shifts: 24/7 At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw and Kraków. With the capacity to support various...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

Pracodawca: S-3 Personal Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Gliwice

analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację dobra znajomość pakietu MS Office telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie wysoko...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

Pracodawca: S-3 Personal Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tarnowskie Góry

analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację dobra znajomość pakietu MS Office telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie wysoko...