Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/22/3815
OBOWIĄZKI:

- wypełnianie wniosków - rozmowy z cudzoziemcami - wykonywanie telefonów - współpraca ze stroną białoruską - rozmowy wstępne z kandydatami do pracy - zakup biletów autobusowych i organizacja dojazdu - umowa o pracę na czas określony: 3 lata

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: ukraiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Język: białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: znajomość obsługi pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Uprawnienia: Obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: łatwość w nawiązywaniu kontaktów

Miejsce pracy:

Łódź


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 010 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Płatny staż wakacyjny - Asystent / Asystentka w dziale kontroli wewnętrznej

Pracodawca: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Czego potrzebujesz, żeby do nas dołączyć? Zdolności analitycznych Skrupulatności Znajomości angielskiego na poziomie min. B1 Chęci uczenia się Otwartości, rzetelności, umiejętności współpracy

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Organizacji

Pracodawca: KOGENERACJA S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Twój zakres obowiązków: Wsparcie Zarządu i Dyrektora w kwestiach organizacyjnych. Organizacja spotkań biznesowych oraz podróży służbowych. Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów. Koordynacja korespondencji...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

Obowiązki: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze Obsługę centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy m.in. z firmami kurierskimi Bieżące zakupy materiałów biurowych, organizacja i...