Office Assistant

Poszukujemy kandydata na stanowisko:
Office Assistant
Gdzie będziesz pracować?
Miejsce pracy: Warszawa
Rondo ONZ 1
12. piętro

Zapraszamy do naszego zespołu, który liczy ponad 200 osób i stale rośnie.  Jesteśmy jedną z największych i najdynamiczniej rozwijających się polskich kancelarii. Wspieramy się nawzajem, inspirujemy, wyznaczamy trendy, wykorzystujemy nowoczesne technologie. Wszystko po to, aby dostarczyć naszym klientom wyjątkową wartość, ekspertyzę prawną z dogłębnym zrozumieniem biznesu naszych klientów. Jesteśmy prawnikami, doradcami podatkowymi oraz ekspertami finansowymi, którzy realizują kompleksowe i multidyscyplinarne usługi.

Czekamy właśnie na Ciebie. Zapraszamy do naszego zespołu SSW, który liczy ponad 200 osób i stale rośnie.

Twój zakres obowiązków
  • Realizacja zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem Recepcji
  • Przyjmowanie gości oraz nadzór nad salami konferencyjnymi
  • Wsparcie administracyjne biura Kancelarii
  • Koordynacja logistyki związanej z eventami organizowanymi w biurze Kancelarii
  • Dbanie o sprawny obieg dokumentów
  • Odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych
Nasze wymagania
  • Wysoka kultura osobista i nienaganna prezencja
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Umiejętność zarządzania swoim czasem pracy
  • Zaangażowanie, dokładność i odpowiedzialność
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
  • Bardzo dobre zdolności interpersonalne
To oferujemy
  • Stabilne i atrakcyjne warunki pracy, do tego pakiet benefitów: opieka medyczna, karta multisport, wyjazdy integracyjne
  • Dostęp do najnowszych technologii chmurowych Microsoft
  • Miłą i partnerską atmosferę w zgranym zespole
  • Atrakcyjną lokalizację

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. operacji dokumentowych

Pracodawca: mBank S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Jesteśmy 6 osobowym zgranym zespołem osób, które wspierają klientów w składaniu zleceń orz opiniowaniu wzorów akredytyw dokumentowych importowych i eksportowych. Doradzamy klientom i jesteśmy ich partnerami. Na co dzień pracujemy z dokumentami ale równie ważny...

Aktywny od: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. operacji dokumentowych

Pracodawca: mBank S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Jesteśmy 6 osobowym zgranym zespołem osób, które wspierają klientów w składaniu zleceń orz opiniowaniu wzorów akredytyw dokumentowych importowych i eksportowych. Doradzamy klientom i jesteśmy ich partnerami. Na co dzień pracujemy z dokumentami ale równie ważny...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

w/g potrzeb Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne: Wykształcenie średnie lub wyższe. Zakres czynności; obsługa organizacyjna i administracyjna kancelarii.Oferta pracy skierowana jest do osób do 30 roku życia z...