Specjalista ds. Administracji w Biurze Zarządu

Szukamy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji w Biurze Zarządu
Miejsce pracy: Bolszewo
Od nas otrzymasz:
  • Umowę o pracę od pierwszego dnia pracy
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Finansowe premie za pomysły usprawniające pracę i polecenia pracowników
  • Możliwość bezpłatnej nauki języków obcych w godzinach pracy
  • Karty podarunkowe dla dzieci
  • Kartę Multisport
  • Bezpłatny parking
  • Bilety do kina i filharmonii
  • Rabat na nasze produkty
  • Owoce w biurze
  • Dodatek relokacyjny – jeśli to dla nas się przeprowadzisz
  • Możliwość bezpłatnej nauki języków obcych dla Twoich dzieci
  • Bezpłatna opieka medyczna
  • Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie
Tym będziesz się zajmował/a:
  • Obsługa Biura Zarządu
  • Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
  • Nadawanie przesyłek kurierskich i pocztowych
  • Prowadzenie ewidencji faktur w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
  • Przyjmowanie gości i obsługa interesantów
  • Organizacja, koordynacja spotkań i wyjazdów służbowych
  • Zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych
  • Udział w ogólnofirmowych inicjatywach i projektach
Idealnie gdybyś posiadał/a:
  • Skrupulatność, odpowiedzialność i doskonałą organizację czasu pracy
  • Sumienność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
  • Otwartość na nowe zadania i projekty
  • Zdolności interpersonalne – komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Praktyczną znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego
  • Chęć uczenia się i rozwoju
  • Proaktywną postawę i zaangażowanie
Od nas otrzymasz:
  • Umowę o pracę od pierwszego dnia pracy
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Finansowe premie za pomysły usprawniające pracę i polecenia pracowników
  • Możliwość bezpłatnej nauki języków obcych w godzinach pracy
  • Karty podarunkowe dla dzieci
  • Kartę Multisport
  • Bezpłatny parking
  • Bilety do kina i filharmonii
  • Rabat na nasze produkty
  • Owoce w biurze
  • Dodatek relokacyjny – jeśli to dla nas się przeprowadzisz
  • Możliwość bezpłatnej nauki języków obcych dla Twoich dzieci
  • Bezpłatna opieka medyczna
  • Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie
Tym będziesz się zajmował/a:
  • Obsługa Biura Zarządu
  • Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
  • Nadawanie przesyłek kurierskich i pocztowych
  • Prowadzenie ewidencji faktur w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
  • Przyjmowanie gości i obsługa interesantów
  • Organizacja, koordynacja spotkań i wyjazdów służbowych
  • Zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych
  • Udział w ogólnofirmowych inicjatywach i projektach
Idealnie gdybyś posiadał/a:
  • Skrupulatność, odpowiedzialność i doskonałą organizację czasu pracy
  • Sumienność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
  • Otwartość na nowe zadania i projekty
  • Zdolności interpersonalne – komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Praktyczną znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego
  • Chęć uczenia się i rozwoju
  • Proaktywną postawę i zaangażowanie

Administratorem danych jest Porta KMI Poland Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Bolszewie, ul Szkolna 54, (84-239). Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, a także do żądania usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania jak również do przenoszenia swoich danych osobowych oraz cofnięcia zgody. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Wysyłając aplikację na adres email wskazany w ogłoszeniu wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administratora danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit a „RODO” do celów przeprowadzenia obecnej rekrutacji.

W treści CV prosimy umieścić klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu obecnej rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”)”.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Junior Administrative Coordinator

Pracodawca: MAN ON THE MOON Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twoją misją będzie: Obsługa recepcji biura Pierwszy kontakt z gośćmi, klientami, pracownikami Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (korespondencja, przesyłki) Wsparcie administracyjne pracowników i zarządu Obsługa i przygotowywanie spotkań, eventów Dbanie o...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Księgowości

Pracodawca: PRK7 Nieruchomości Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Leszno 12

Opis stanowiska: Opisywanie dokumentów księgowych. Kompletowanie i archiwizacja dokumentów. Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego. Wsparcie działu księgowości w bieżących zadaniach. Wymagania: Wykształcenie kierunkowe – średnie lub w trakcie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Angielskim

Pracodawca: Dekoma Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Swarzędz

Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów przygotowywanie ofert handlowych prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami tworzenie spisów produktów pomoc klientom w wyborze odpowiednich...