Pracownik administracyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Czechowice-Dziedzice
Numer: StPr/22/1143
OBOWIĄZKI:
Prace kancelaryjno-biurowe.Staż w dniach od pon. do pt. w godz. 7.30-15.30Oferta stażu skierowana do osób zarejestrowanych jako bezrobotne poniżej 30 roku życia, kwalifikujących się do projektu POWERMiejsce stażu: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Wydział Świadczeń Społecznych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie min. średnie ogólnokształcące lub nauki społeczne, mile widziane wższe, wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz komputera.

Miejsce pracy:

Czechowice-Dziedzice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 489 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Płatny staż wakacyjny - Asystent / Asystentka w dziale kontroli wewnętrznej

Pracodawca: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Czego potrzebujesz, żeby do nas dołączyć? Zdolności analitycznych Skrupulatności Znajomości angielskiego na poziomie min. B1 Chęci uczenia się Otwartości, rzetelności, umiejętności współpracy

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Organizacji

Pracodawca: KOGENERACJA S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Twój zakres obowiązków: Wsparcie Zarządu i Dyrektora w kwestiach organizacyjnych. Organizacja spotkań biznesowych oraz podróży służbowych. Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów. Koordynacja korespondencji...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

Obowiązki: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze Obsługę centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy m.in. z firmami kurierskimi Bieżące zakupy materiałów biurowych, organizacja i...