Asystent / Asystentka Vice Prezesa Zarządu ds. handlu i marketingu

Grupa ZDUNEK to firma z ponad 40-sto letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym. Świadczymy usługi w zakresie sprzedaży i obsługi serwisowej samochodów nowych i używanych, likwidacji szkód komunikacyjnych, a także doradztwa finansowego i ubezpieczeń komunikacyjnych.

 

W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko:

Asystent / Asystentka Vice Prezesa Zarządu ds. handlu i marketingu
Miejsce pracy: Gdańsk

 

Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za:
  • Opracowywanie raportów i zestawień oraz wsparcie administracyjne,
  • Przygotowywanie analiz i prezentacji,
  • Zarządzanie terminarzem spotkań,
  • Obsługę spotkań biznesowych,
  • Organizację spotkań wewnętrznych i zewnętrznych oraz wyjazdów służbowych (w tym rozliczanie delegacji),
  • Zapewnienie właściwego przepływu informacji między v-ce prezesem, a działem handlowym,
  • Weryfikacja jakości pracy działu handlowego w systemie CRM,
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (szczególnie Excel, PowerPoint) i umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Komunikatywności, wysokiej kultury osobistej i dobrej prezencji,
  • Zdolności analitycznych, proaktywności w działaniu i dobrej organizacji pracy,
  • Prawa jazdy kat. B.
Kandydatom oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Umowę o pracę,
  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon),
  • Dodatkowe benefity (karta sportowa, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Human Capital Assistant (internship)

Pracodawca: TTEC

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Your responsibilities Supporting employees with relevant documents in terms of obtaining work and stay permits. Running HC database including collecting data from employees, ensuring the records are up to date. Personnel files – creating, updating and archiving. Assisting...

Aktywny od: dzisiaj

Junior Data Reviewer with English and Russian

Pracodawca: Accenture Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

What will you do: Back office position with no direct contact with customer Investigate and resolve issues regarding content that is reported for account support and/or safety; flag for action, and resolve within agreed-upon turnaround times and standards of quality Craft...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Francuskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka francuskiego w...