Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Sieradz
Numer: StPr/22/0762
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie się z regulaminem pracy, instruktażem stanowiskowym. Zapoznanie się ze specyfiką działalności, rodzajem dokumentów oraz obiegiem dokumentacji stosowanej w firmie. Zapoznanie się z programem finansowo-księgowym oraz handlowym stosowanym w firmie do obsługi sprzedaży i księgowości. Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju. Sprawdzanie prawidłowości ich wystawienia, pod względem formalno-rachunkowym. Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów. Przygotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dokumentów księgowych. Sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami. Sprawdzanie rozrachunki pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą i terminów realizacji oraz wyjaśniania rozbieżności z kontrahentami w zaleconym zakresie. Sporządzanie przy użuciu programów finansowo-księgowych i arkuszy kalkulacyjnych - raporty, zestawienia. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami w zakresie uzgadniania rozrachunków i innych czynności księgowych. Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów. Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących. Archiwizowanie dowodów księgowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Miejsce pracy:

Sieradz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 565 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. operacji dokumentowych

Pracodawca: mBank S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Jesteśmy 6 osobowym zgranym zespołem osób, które wspierają klientów w składaniu zleceń orz opiniowaniu wzorów akredytyw dokumentowych importowych i eksportowych. Doradzamy klientom i jesteśmy ich partnerami. Na co dzień pracujemy z dokumentami ale równie ważny...

Aktywny od: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. operacji dokumentowych

Pracodawca: mBank S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Jesteśmy 6 osobowym zgranym zespołem osób, które wspierają klientów w składaniu zleceń orz opiniowaniu wzorów akredytyw dokumentowych importowych i eksportowych. Doradzamy klientom i jesteśmy ich partnerami. Na co dzień pracujemy z dokumentami ale równie ważny...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

w/g potrzeb Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne: Wykształcenie średnie lub wyższe. Zakres czynności; obsługa organizacyjna i administracyjna kancelarii.Oferta pracy skierowana jest do osób do 30 roku życia z...