Asystent / Asystentka ds. Operacyjnych

Grupa EBS S.A. w związku z ciągłym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

Asystent / Asystentka ds. Operacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
  • obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie
  • aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień
  • prowadzenie ewidencji dokumentów
  • kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów
  • odpowiedzialność za przesyłanie danych dotyczących obrotów placówek do zarządców galerii handlowych
  • prowadzenie recepcji biura
  • realizacja bieżących zadań zlecanych przez Zarząd

 

Wymagania:
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - minimum rok
  • dobra znajomość obsługi pakietów MS Office/ MS Excel oraz urządzeń biurowych
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków
  • wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego – mile widziana
Oferujemy:
  • odpowiedzialne stanowisko w nowoczesnej organizacji
  • zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
  • przyjazną atmosferę w zespole
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. operacji dokumentowych

Pracodawca: mBank S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Jesteśmy 6 osobowym zgranym zespołem osób, które wspierają klientów w składaniu zleceń orz opiniowaniu wzorów akredytyw dokumentowych importowych i eksportowych. Doradzamy klientom i jesteśmy ich partnerami. Na co dzień pracujemy z dokumentami ale równie ważny...

Aktywny od: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. operacji dokumentowych

Pracodawca: mBank S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Jesteśmy 6 osobowym zgranym zespołem osób, które wspierają klientów w składaniu zleceń orz opiniowaniu wzorów akredytyw dokumentowych importowych i eksportowych. Doradzamy klientom i jesteśmy ich partnerami. Na co dzień pracujemy z dokumentami ale równie ważny...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

w/g potrzeb Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne: Wykształcenie średnie lub wyższe. Zakres czynności; obsługa organizacyjna i administracyjna kancelarii.Oferta pracy skierowana jest do osób do 30 roku życia z...