Admin Specialist

Shein was established in 2008, SHEIN is a leading global e-tailer with a mission to make trendy fashion, beauty, and lifestyle products accessible to everyone while supporting the communities in which we do business .Focusing on “fast fashion”, SHEINs products include clothing, beauty products, home appliances, pet products, various accessories, etc.At present, our business covers more than 150 countries and regions in North America, Europe, the Middle East, Southeast Asia and South America, with steady sales growth for many years.

Admin Specialist
Wrocław
Responsibilities:
  • Be familiar with receptionist work flow. Be good at using office software and equipment.
  • Receiving and transferring phone calls or block the advertising phone calls politely, accurately and efficiently. Polite visitors‘reception.
  • Purchase, manage and dispatch the office daily use and stationery in order. Take the usage record and keep the record updated. Clean the stationery closet weekly and keep them in order.
  • Assist with employee arrangements, such as booking flights, cars, and making hotel.
  • Assist to arrange client meetings/internal meetings/trainings in the office, including meeting room setup, F&B etc.
  • New staff on board preparation, leave application tracking and employment termination support.
  • Admin relevant payment preparation
  • Assist with filing and updating documents in designated administrative databases
  • Other general office administrative responsibilities assigned by supervisor
  • ollow processes and procedures
Requirements:
  • College degree or above
  • 1 year related working experience, service-oriented and hopeful 
  • High sense of responsibility, patient, detail-oriented, proactive, loyal, good team worker
  • Strong working knowledge of Microsoft Office, especially Word, Excel
We offer:
  • Mobile Allowance for each month
  • A laptop for work
  • End of year bonus
  • Annual promotion opportunities
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Video Content Analyst with Arabic

Pracodawca: COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Shifts: 24/7 At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw and Kraków. With the capacity to support various...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

Pracodawca: S-3 Personal Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Gliwice

analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację dobra znajomość pakietu MS Office telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie wysoko...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

Pracodawca: S-3 Personal Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tarnowskie Góry

analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację dobra znajomość pakietu MS Office telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie wysoko...