Zapoznanie się z regulaminem Organizacyjnym UM Chorzów i Regulaminem Pracy UM Chorzów, przeszkolenie wstępne BHP i p.poż. i RODO. Wykonywanie czynności pomocniczych przy segregacji dokumentacji wydziałowej, przygotowanie dokumentacji do archiwizacji, porządkowanie akt. Nauka zadań dot. podstaw ewidencji wpłat podatków, wyjasnienia niejasności dot. wpłat dokonanych przez podatników. Pomoc w realizacji zadań związanych z likwidacją nadpłat podatków. Wysyłka korespondencji.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: dobra znajomość pracy z komputerem
Miejsce pracy:
Chorzów
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 565 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Warszawa
Twoją misją będzie: Obsługa recepcji biura Pierwszy kontakt z gośćmi, klientami, pracownikami Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (korespondencja, przesyłki) Wsparcie administracyjne pracowników i zarządu Obsługa i przygotowywanie spotkań, eventów Dbanie o...
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Warszawa, ul. Leszno 12
Opis stanowiska: Opisywanie dokumentów księgowych. Kompletowanie i archiwizacja dokumentów. Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego. Wsparcie działu księgowości w bieżących zadaniach. Wymagania: Wykształcenie kierunkowe – średnie lub w trakcie...
Aktywny od: dzisiaj
wielkopolskie / Swarzędz
Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów przygotowywanie ofert handlowych prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami tworzenie spisów produktów pomoc klientom w wyborze odpowiednich...