Specjalista ds. administracji i nieruchomości

Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. administracji i nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • prowadzenie ewidencji nieruchomości będących w dyspozycji Spółki oraz nadzór nad realizacją umów najmu powierzchni,
  • rozliczanie umów kosztowych związanych z użytkowaniem nieruchomości (czynsz, media) - umów najmu i dzierżawy powierzchni,
  • współpraca z Zarządcą lub Właścicielami najmowanych powierzchni przez firmę,
  • procedowanie umów najmu,
  • przygotowanie dokumentacji dotyczącej środków trwałych oraz wyjaśnia niezgodności,
  • dokonywanie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • wsparcie działu administracji w nowych projektach,
  • współpraca administracyjna ze wszystkimi Działami firmy.
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w działach: Administracja,
  • wysoka kultura osobista, empatyczna osobowość i asertywność,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • doskonałe umiejętności w obszarach: podejmowania decyzji, samodzielności w działaniu oraz priorytetyzacja powierzonych zadań,
  • biegła obsługa pakietu Office.
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
  • samodzielność, ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • bezpieczeństwo zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem,
  • nowoczesne narzędzia pracy.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółki z Grupy Corten Medic z siedzibą w Warszawie (02-784),przy ul. Dunikowskiego 10 w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"

a w przypadku zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych dodatkowo:

Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Spółki z Grupy Corten Medic.
W przypadku nie umieszczenia odpowiedniej klauzuli Pana/Pani aplikacja nie weźmie udziału w procesie rekrutacyjnym.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych są Spółki z Grupy Corten Medic z siedzibą w 02-784 Warszawie, ul. Dunikowskiego 10 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przez Panią/Pana stanowisko, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyrazi Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie wymaganych przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Ponadto w każdej chwili mogą Państwo cofnąć na przetwarzanie danych osobowych w zakresie danych przetwarzanych przez nas na podstawie zgody. Cofnięcie zgody nie wpłynie jednak na zgodność z prawem przetwarzania przez administratora danych osobowych przed wycofaniem zgody.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Junior Administrative Coordinator

Pracodawca: MAN ON THE MOON Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twoją misją będzie: Obsługa recepcji biura Pierwszy kontakt z gośćmi, klientami, pracownikami Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (korespondencja, przesyłki) Wsparcie administracyjne pracowników i zarządu Obsługa i przygotowywanie spotkań, eventów Dbanie o...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Księgowości

Pracodawca: PRK7 Nieruchomości Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Leszno 12

Opis stanowiska: Opisywanie dokumentów księgowych. Kompletowanie i archiwizacja dokumentów. Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego. Wsparcie działu księgowości w bieżących zadaniach. Wymagania: Wykształcenie kierunkowe – średnie lub w trakcie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Angielskim

Pracodawca: Dekoma Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Swarzędz

Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów przygotowywanie ofert handlowych prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami tworzenie spisów produktów pomoc klientom w wyborze odpowiednich...