- zarządzanie kalendarzem użytkowania samochodów i rowerów służbowych - wydawanie kluczyków - dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i korespondencji - organizowanie pracy recepcji w sposób zapewniający właściwy przepływ informacji
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: podstawowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
umiejętność biegłej obsługi komputera (Internet, Microsoft Office) umiejętność posługiwania się programem Supa Desk
Miejsce pracy:
Łódź
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Aktywny od: dzisiaj
zachodniopomorskie / Szczecin
Czego potrzebujesz, żeby do nas dołączyć? Zdolności analitycznych Skrupulatności Znajomości angielskiego na poziomie min. B1 Chęci uczenia się Otwartości, rzetelności, umiejętności współpracy
dolnośląskie / Wrocław
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Zarządu i Dyrektora w kwestiach organizacyjnych. Organizacja spotkań biznesowych oraz podróży służbowych. Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów. Koordynacja korespondencji...
Aktywny od: dzisiaj
śląskie / Katowice
Obowiązki: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze Obsługę centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy m.in. z firmami kurierskimi Bieżące zakupy materiałów biurowych, organizacja i...