Młodszy Specjalista / Specjalistka w Biurze Prezesa

Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Młodszy Specjalista / Specjalistka w Biurze Prezesa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MS/BP/2022/PARP
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Prowadzenie sekretariatu Biura Prezesa, w tym m.in.:
    • zapewnienie właściwego i terminowego obiegu korespondencji,
    • przygotowywanie odpowiedzi na pisma,
    • obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
    • archiwizacja dokumentów,
    • odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych, udzielanie podstawowych informacji w zakresie zadań Agencji,
    • obsługa poczty elektronicznej biura,
    • obsługa urządzeń biurowych,
    • prowadzenie terminarza spotkań Prezesa i Zastępców Prezesa.
  • Monitorowanie terminów przygotowywania pism przez Departamenty/Biura,
  • Organizacja i obsługa spotkań służbowych Prezesa i Zastępców Prezesa, 
  • Obsługa udziału Prezesa i Zastępców Prezesa w delegacjach krajowych i zagranicznych,
  • Udział w opiniowaniu aktów wewnętrznych oraz prowadzenie bazy aktów wewnętrznych (rejestrów zarządzeń, decyzji, pełnomocnictw i upoważnień),
  • Udział w prowadzeniu rejestru i koordynacji spraw związanych z udzielaniem informacji sektora publicznego,
  • Przygotowywanie dokumentów i materiałów informacyjnych,
  • Dbałość o zaopatrzenie biura w materiały biurowe i art. spożywcze oraz o porządek w biurze i gabinetach Prezesa i Zastępców Prezesa,
  • Współpraca z innymi komórkami w Agencji.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (min. licencjat),
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej rok doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Sprawna obsługa urządzeń biurowych/aplikacji komputerowych (pakiet MS Office),
  • Umiejętność sporządzania pism,
  • Umiejętność przygotowywania prezentacji i materiałów informacyjnych,
  • Dobra organizacja czasu pracy, punktualność, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz umiejętności
  • Pakiet benefitów
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Szansę na rozwój i zdobycie cennego doświadczenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.) – RODO. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania a także o możliwości wycofania zgody”.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Zarządu

Pracodawca: Słodkie Upominki sp. z o.o. sp. k.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za m.in.: profesjonalne, proaktywne wsparcie Zarządu w prowadzonych działaniach, dbałość o pozytywny wizerunek firmy, organizacja spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, zarządzanie...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów, ul. Goszczyńskiego 1

Praca w Szpitalu św. Elżbiety przy ulicy Goszczyńskiego 1 w Warszawie. Twoje zadania: bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z Pacjentami (mi.in. informowanie o świadczonych usługach w ramach świadczeń NFZ, wydawanie dokumentacji medycznej); archiwizacja...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Mielec

Obsługa sprzętu biurowego, fax, xero, komputer, odbieranie telefonów, wypełnianie bieżących dokumentów, pisanie pism, przygotowywanie ofert, praca zgodnie z przepisami BHP. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie...