Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji / Night Front Office Manager

Ogłoszenie numer: 7131066, z dnia 2022-06-30

Klient portalu Praca.pl


Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji / Night Front Office Manager

Miejsce pracy: Władysławowo

 

Opis stanowiska

Cel stanowiska
Sprawna obsługa gości  podczas zmiany nocnej oraz wzmocnienie kontroli nad rozliczeniami z poszczególnych punktów sprzedaży.

Kluczowe obszary odpowiedzialności

  • płynna obsługa gości  podczas zmiany nocnej w tym przyjmowanie rezerwacji oraz odpowiadanie na korespondencję email
  • uzgodnienie sprzedaży z POS z działem finansowym, a w szczególności: 
  • uzgodnienie sprzedaży dziennej z poszczególnych punktów sprzedaży: zarejestrowanej na drukarkach fiskalnych i w systemach sprzedaży, wyjaśnienie na bieżąco wszelkich różnic oraz VOIDów,
  • analiza sald na rachunkach Gości hotelowych
  • kontrola rejestr faktur VAT,
  • kontrola korekt faktur VAT i paragonów fiskalnych – wyjaśnienie niezgodności
  • rozliczenie utargów gotówkowych oraz przygotowanie paczki do banku zgodnie z przyjętymi procedurami wewnętrznymi,
  • uzgodnienie płatności kartami kredytowymi z poszczególnych punktów sprzedaży: sprzedaż zarejestrowana w systemach sprzedaży, płatności kartami zarejestrowane na terminalach i potwierdzenia zgody Gości na obciążenia karty kredytowej,
  • kontrola terminowości ufiskalnienia przedpłat,
  • kontrola PM oraz faktur zakończonych formą płatności „przelew”: zgoda na odroczoną płatność, terminowość wystawienia itp.,
  • przygotowanie miesięcznych uzgodnień sprzedaży,
  • przekazanie kompletnej dokumentacji do działu finansowego w ustalonych terminach.

Wymagania

Wymagane kwalifikacje

  • wykształcenie min. średnie,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • mile widziane ukończone kursy obsługi programów komputerowych,
  • doświadczenie w recepcji, administracji lub księgowości.

Wymagane kompetencje

  • dobra organizacja pracy,
  • zaangażowanie w pracę,
  • wysoka kultura osobista,
  • asertywność,
  • odporność na stres,
  • praca pod presją czasu,
  • dokładność,
  • komunikatywność, otwartość na ludzi,
  • umiejętność aktywnej współpracy w zespole.

Oferujemy

  • umowa o pracę, zlecenie lub B2B (dostosujemy się do Ciebie),
  • stabilne i regularne wynagrodzenie w terminie,
  • system prowizyjny,
  • możliwość rozwoju i wyzwań zawodowych,
  • zniżka na produkty i usługi w Hotelu oraz Instytucie Spa dla Ciebie i bliskich,
  • bezpłatne posiłki pracownicze,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Działu Zamówień i Sprzedaży

Pracodawca: BAGIETKA Marek Jackowski

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Radziszewo

Miejsce pracy: Radziszewo Godziny pracy: 8:00-16:00 Czas pracy obejmuje również wybrane 1-2 soboty w miesiącu. Do Twoich obowiązków należeć będzie m.in.: przyjmowanie zamówień oraz ich przetwarzanie do realizacji, wystawianie faktur, rozliczanie inwentaryzacji...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Konfiguracji Umów

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania: Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Wsparcie obsługi procesów związanych z zawieraniem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów cywilnoprawnych; Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Nasze oczekiwania: Wykształcenie min....

Aktywny od: dzisiaj

Prawnik (Asystent)

Pracodawca: Legal House poland sp z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Konduktorska 18/7

Analiz i sporządzanie omów pod kontrolem prawnym, Napisanie opinii prawnej zgodnie ze zleceniem, Tworzenie dokumentów korporacyjnych, (Kodeks Cywilny / Kodeks Spółek Handlowych / ustawy podatkowe). Wykształcenie wyższe w zakresie prawoznawstwa, Dobra znajomość...