Specjalista w Dziale Organizacyjnym

Specjalista w Dziale Organizacyjnym
Miejsce pracy: Wrocław
Termin składania CV: 30 czerwca 2022 r.

CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY:
  • posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunku administracja publiczna lub pokrewne,
  • ma minimum roczne doświadczenie zawodowe w w/w obszarze,
  • sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office,
  • jest komunikatywny i potrafi współpracować
    w zespole,
  • potrafi wykonywać obowiązki pod presją czasu.
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:
  • bieżącą obsługę telefoniczną i mailową sekretariatu Zarządu Zlewni we Wrocławiu,
  • przyjmowanie i rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej,
  • wsparcie działu organizacyjnego w bieżących zadaniach,
  • obsługę spotkań i narad Dyrekcji Zarządu Zlewni we Wrocławiu,
  • prawidłowy przepływ dokumentów i informacji.
OFERUJEMY:
  • Umowa o pracę. Stabilne Zatrudnienie.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki.
  • Wczasy „pod gruszą”. Bazy noclegowe w całym kraju.
  • Atrakcyjne pakiety szkoleniowe.
  • Dofinansowanie do karty sportowej.
  • Zgrany zespół i miłą atmosferę.
  • Pracę, która ma znaczenie.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Zarządu

Pracodawca: Słodkie Upominki sp. z o.o. sp. k.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za m.in.: profesjonalne, proaktywne wsparcie Zarządu w prowadzonych działaniach, dbałość o pozytywny wizerunek firmy, organizacja spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, zarządzanie...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów, ul. Goszczyńskiego 1

Praca w Szpitalu św. Elżbiety przy ulicy Goszczyńskiego 1 w Warszawie. Twoje zadania: bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z Pacjentami (mi.in. informowanie o świadczonych usługach w ramach świadczeń NFZ, wydawanie dokumentacji medycznej); archiwizacja...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Mielec

Obsługa sprzętu biurowego, fax, xero, komputer, odbieranie telefonów, wypełnianie bieżących dokumentów, pisanie pism, przygotowywanie ofert, praca zgodnie z przepisami BHP. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie...