Asystent ds. Uprawnień

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Asystent ds. Uprawnień
Miejsce pracy: Warszawa

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Udział w procesie zarządzania dostępami do systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie (rejestracja, weryfikacja wniosków, nadawanie/modyfikowanie/odbieranie uprawnień i dostępów pracownikom)
  • Weryfikację i realizację założeń procedury dotyczącej zarządzania uprawnieniami w organizacji
  • Rejestrację wniosków o nadanie uprawnień w systemie
  • Przygotowywanie raportów dotyczących zrealizowanych wniosków
  • Prowadzenie, weryfikacja oraz aktualizacja profili stanowiskowych
Oczekiwania wobec kandydatów:
  • Chęć zdobycia doświadczenia zawodowego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Zdolność analizy i syntezy danych oraz wyciągania wniosków
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia
  • Pracę w branży, której misją jest ratowanie zdrowia i życia ludzi
  • Będziesz częścią zgranego zespołu, nastawionego na współpracę w miłej atmosferze
  • Możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
  • Angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej "Zdrowie przez cały rok”

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. operacji dokumentowych

Pracodawca: mBank S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Jesteśmy 6 osobowym zgranym zespołem osób, które wspierają klientów w składaniu zleceń orz opiniowaniu wzorów akredytyw dokumentowych importowych i eksportowych. Doradzamy klientom i jesteśmy ich partnerami. Na co dzień pracujemy z dokumentami ale równie ważny...

Aktywny od: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. operacji dokumentowych

Pracodawca: mBank S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Jesteśmy 6 osobowym zgranym zespołem osób, które wspierają klientów w składaniu zleceń orz opiniowaniu wzorów akredytyw dokumentowych importowych i eksportowych. Doradzamy klientom i jesteśmy ich partnerami. Na co dzień pracujemy z dokumentami ale równie ważny...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

w/g potrzeb Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne: Wykształcenie średnie lub wyższe. Zakres czynności; obsługa organizacyjna i administracyjna kancelarii.Oferta pracy skierowana jest do osób do 30 roku życia z...