Asystent / Asystentka działu ekspansji / wynajmu

"Dzięki swojej pasji do nieruchomości także i TY możesz stać się częścią naszego międzynarodowego i odnoszącego sukcesy zespołu!"


Miejsce pracy: Wrocław/ Polska lub Weimar/ Niemcy

Asystent / Asystentka działu ekspansji / wynajmu
Twoje zadania:
  • Backoffice dla działu wynajmu i ekspansji
  • Wsparcie przy sporządzaniu dwujęzycznych umów najmu (niemiecko-polskich)
  • Przygotowywanie Exposé dla nieruchomości komercyjnych
  • Tworzenie analiz, aktualizacja statystyk
  • Ogólne prace asystenckie
  • Przygotowywanie spotkań, prowadzenie i aktualizacja protokołów
  • Korespondencja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Archiwizacja danych i pozyskiwanie informacji w internecie
Twój profil:
  • Wykształcenie ekonomiczne lub zakresie administracji lub równoważne
  • mile widziane pierwsze doświadczenia zawodowe w administracji
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
  • Talent organizacyjny, niezawodność i dokładność przy opracowywaniu danych
  • Co najmniej dobra znajomość j. niemieckiego

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Zarządu

Pracodawca: Słodkie Upominki sp. z o.o. sp. k.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za m.in.: profesjonalne, proaktywne wsparcie Zarządu w prowadzonych działaniach, dbałość o pozytywny wizerunek firmy, organizacja spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, zarządzanie...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów, ul. Goszczyńskiego 1

Praca w Szpitalu św. Elżbiety przy ulicy Goszczyńskiego 1 w Warszawie. Twoje zadania: bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z Pacjentami (mi.in. informowanie o świadczonych usługach w ramach świadczeń NFZ, wydawanie dokumentacji medycznej); archiwizacja...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Mielec

Obsługa sprzętu biurowego, fax, xero, komputer, odbieranie telefonów, wypełnianie bieżących dokumentów, pisanie pism, przygotowywanie ofert, praca zgodnie z przepisami BHP. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie...