Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Technik administracji
Miejsce pracy: Sopot
Numer: StPr/22/1189
OBOWIĄZKI:
pomoc administracyjna, prace administracyjno-biurowe, wsparcie na stanowisku pracy związanym z zadaniami w obszarze przygotowania i realizacji procedur dot. przyjęcia i integracji cudzoziemców
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera


Wymagania inne:

niezbędne: umiejętność szybkiego uczenia się i przyswajania wiadomości,ppożądane: umiejętności interpersonalne, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, mile widziana znajomość języka obcego

Miejsce pracy:

Sopot


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent ds. Uprawnień

Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Udział w procesie zarządzania dostępami do systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie (rejestracja, weryfikacja wniosków, nadawanie/modyfikowanie/odbieranie uprawnień i dostępów pracownikom) Weryfikację i...

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonistka / Recepcjonista

Pracodawca: CENTRUM MEDYCZNE MML SP. Z O.O.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Plac Grzybowski ul. Bagno 2, wejście E

Zakres obowiązków: bezpośrednia i telefoniczna obsługa pacjentów, kompleksowa obsługa recepcji, udzielanie informacji o zakresie i możliwościach wykonywania usług, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji, praca na pełny etat w...

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonistka (k/m)

Pracodawca: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Oferujemy: Zatrudnienie w doświadczonym, zgranym zespole, w oparciu o umowę o pracę Pakiet benefitów (karta lunchowa, platforma myBenefit, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe oraz zniżki na wakacje) Do Twoich obowiązków należeć będzie:...