Asystent/ka zarządu

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Asystent/ka zarządu
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Numer: StPr/22/2141
OBOWIĄZKI:
-pomoc w koordynacji pracy biura-pomoc w zarządzaniu kalendarzem-organizowanie spotkań oraz udział w spotkaniach branżowych-redagowanie pism, opracowywanie procedur i procesów-kontakt z klientami-współpraca z pozostałymi działamiStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Bartodzieje
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

dobra znajomość obsługi komputera (arkusze kalkulacyjne, edytory tekstu), angielski w stopniu komunikatywnym, komunikatywność, asertywność, odporność na stres

Miejsce pracy:

Bydgoszcz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 489 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Zarządu

Pracodawca: Słodkie Upominki sp. z o.o. sp. k.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za m.in.: profesjonalne, proaktywne wsparcie Zarządu w prowadzonych działaniach, dbałość o pozytywny wizerunek firmy, organizacja spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, zarządzanie...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów, ul. Goszczyńskiego 1

Praca w Szpitalu św. Elżbiety przy ulicy Goszczyńskiego 1 w Warszawie. Twoje zadania: bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z Pacjentami (mi.in. informowanie o świadczonych usługach w ramach świadczeń NFZ, wydawanie dokumentacji medycznej); archiwizacja...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Mielec

Obsługa sprzętu biurowego, fax, xero, komputer, odbieranie telefonów, wypełnianie bieżących dokumentów, pisanie pism, przygotowywanie ofert, praca zgodnie z przepisami BHP. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie...