Zapoznanie z funkcjonowaniem urzędu. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie. Tworzenie wewnętrznych dowodów księgowych ma potrzeby wydziału. Przygotowywanie określonych statystyk, oraz zestawień na potrzeby Skarbnika Powiatu i Naczelnika Wydziału.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych
Uprawnienia: pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
Miejsce pracy:
Suwałki
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 489 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Aktywny od: dzisiaj
zachodniopomorskie / Szczecin
Czego potrzebujesz, żeby do nas dołączyć? Zdolności analitycznych Skrupulatności Znajomości angielskiego na poziomie min. B1 Chęci uczenia się Otwartości, rzetelności, umiejętności współpracy
dolnośląskie / Wrocław
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Zarządu i Dyrektora w kwestiach organizacyjnych. Organizacja spotkań biznesowych oraz podróży służbowych. Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów. Koordynacja korespondencji...
Aktywny od: dzisiaj
śląskie / Katowice
Obowiązki: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze Obsługę centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy m.in. z firmami kurierskimi Bieżące zakupy materiałów biurowych, organizacja i...