Starszy referent

Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

Starszy referent
Miejsce pracy: Warszawa

Nazwa komórki organizacyjnej:

Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie,

Wydział Księgowości i Funduszy,

Zespół ds. Obsługi Księgowej FGŚP - COVID

 

Ilość stanowisk / Wymiar etatu: 1 stanowisko w pełnym wymiarze

 
Główne obowiązki wykonywane na stanowisku:
  • Opisywanie, sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym i dekretowanie dokumentów finansowych;
  • Obsługa bankowości elektronicznej – przygotowanie poleceń przelewów, realizacja wypłat świadczeń;
  • Księgowanie w programie Qwente dokumentów księgowych;
  • Obsługa programów księgowych, a w szczególności programu finansowo-księgowego Qwente oraz systemu Viator;
  • Sporządzanie do dysponenta środków zapotrzebowania na środki oraz wymaganych przez dysponenta informacji okresowych;
  • Współpraca z poszczególnymi Wydziałami w WUP w Warszawie oraz innymi instytucjami zewnętrznymi;
  • Terminowa realizacja zadań w związku z wypłatą oraz księgową obsługą rozliczenia wniosków przedsiębiorców w zakresie FGŚP.
Wymagane wykształcenie i staż pracy:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe, kierunki: administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość;
  • staż pracy:
    • wykształcenie średnie - 2 lata;
    • wykształcenie wyższe – nie wymagany.
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie średnie lub wyższe – kierunki: administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość;
  • staż pracy przy wykształceniu średnim – 2 lata, wykształcenie wyższe – nie wymagany;
  • znajomość obsługi komputera (programów Word, Excel) i innych urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • dokładność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dyspozycyjność;
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych;
  • odpowiedzialność;
  • znajomość ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych;
  • znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych.
Warunki pracy na danym stanowisku:
  • Praca biurowa przy sztucznym oświetleniu,
  • Praca przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie.
Wymagane od kandydatów dokumenty i oświadczenia:
  • List motywacyjny,
  • Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • Oświadczenie do naboru,
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie (świadectwa pracy),
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania kwalifikacyjne,
  • Adres e-mail lub numer telefonu, który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i terminie postępowania kwalifikacyjnego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Działu Zamówień i Sprzedaży

Pracodawca: BAGIETKA Marek Jackowski

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Radziszewo

Miejsce pracy: Radziszewo Godziny pracy: 8:00-16:00 Czas pracy obejmuje również wybrane 1-2 soboty w miesiącu. Do Twoich obowiązków należeć będzie m.in.: przyjmowanie zamówień oraz ich przetwarzanie do realizacji, wystawianie faktur, rozliczanie inwentaryzacji...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Konfiguracji Umów

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania: Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Wsparcie obsługi procesów związanych z zawieraniem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów cywilnoprawnych; Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Nasze oczekiwania: Wykształcenie min....

Aktywny od: dzisiaj

Prawnik (Asystent)

Pracodawca: Legal House poland sp z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Konduktorska 18/7

Analiz i sporządzanie omów pod kontrolem prawnym, Napisanie opinii prawnej zgodnie ze zleceniem, Tworzenie dokumentów korporacyjnych, (Kodeks Cywilny / Kodeks Spółek Handlowych / ustawy podatkowe). Wykształcenie wyższe w zakresie prawoznawstwa, Dobra znajomość...