Obsługiwanie korespondencji firmowej lub urzędowej, Przyjmowanie i obsługa interesantów, Udzielanie informacji interesantom (w tym: telefonicznie, e-mailowo), Obsługiwanie urządzeń biurowych, Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami klientów, Porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji firmowej lub urzędowej.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, brak
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Miejsce pracy:
Twardogóra
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 010 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Aktywny od: dzisiaj
zachodniopomorskie / Szczecin
Czego potrzebujesz, żeby do nas dołączyć? Zdolności analitycznych Skrupulatności Znajomości angielskiego na poziomie min. B1 Chęci uczenia się Otwartości, rzetelności, umiejętności współpracy
dolnośląskie / Wrocław
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Zarządu i Dyrektora w kwestiach organizacyjnych. Organizacja spotkań biznesowych oraz podróży służbowych. Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów. Koordynacja korespondencji...
Aktywny od: dzisiaj
śląskie / Katowice
Obowiązki: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze Obsługę centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy m.in. z firmami kurierskimi Bieżące zakupy materiałów biurowych, organizacja i...