Office Manager

SALESmanago to jedyna platforma CDXP (all-in-one Customer Data Platform & Customer Experience Platform) wspierana sztuczną inteligencją i wykorzystująca podejście no-code. Wykorzystywana jest przez ponad 2000 klientów (m.in. Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victoria’s Secret) w 50 krajach. Financial Times określił SALESmanago jako najszybciej rosnącą platformę marketing automation w Europie.

 

SALESmanago wykorzystuje pełen potencjał danych o klientach, łącząc zaawansowaną analitykę i hiperpersonalizację do dostarczenia w pełni konfigurowalnych, spersonalizowanych doświadczeń we wszystkich kanałach marketingowych.

 

Firma zlokalizowana jest w Krakowie i zatrudnia 300 doświadczonych konsultantów, data scientists i inżynierów. SALESmanago działa międzynarodowo dzięki szerokiej sieci ponad 1000 partnerów biznesowych.

 

Jesteśmy startupem z doskonałym produktem, wyjątkową kulturą organizacyjną, doskonale funkcjonującymi zespołami oraz ogromnymi ambicjami podbijania polskiego i międzynarodowego rynku.

 

Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:

Office Manager
Miejsce pracy: Kraków
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • obsługa kadrowa pracowników (zarządzanie dokumentacją pracowniczą, rozliczanie delegacji etc.)
  • zarządzanie systemem kontroli dostępu do firmy
  • wsparcie Zarządu spółki w realizacji bieżących zadań
  • prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji
  • przygotowywanie zamówień oraz nadzorowanie stanu realizacji dostaw do firmy
  • organizowanie, koordynowanie i nadzór nad wszelkimi działaniami administracyjnymi w firmie
Czego wymagamy:
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu biura oraz pracy na podobnym stanowisku
  • podstawowej znajomości obsługi kadr
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • sumienności i skrupulatności
  • chęci do nauki i podejmowania wyzwań
  • biegłej znajomość pakietu Office
Dlaczego warto do nas dołączyć? Co oferujemy:
  • możliwość zrobienia kariery w międzynarodowej firmie i dodanie do swojego CV wyjątkowej pozycji, która na zawsze wzmocni Twój profil zawodowy
  • specjalnie przygotowany cykl szkoleniowy, który błyskawicznie wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do skutecznego wykonywania pracy
  • bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody prowadzenia innowacyjnego na skalę globalną startupu
  • mamy własny firmowy elegancki restobar, w którym codziennie pracownicy dostają bezpłatny ciepły posiłek, dodatkowo w każdy piątek ogólnofirmowe Happy Hour z darmowym, pysznym czeskim piwem bez limitu, a przez cały dzień nielimitowana kawa, napoje i owoce
  • specjalne bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe (2 tys zł), dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich i rozwód party, parapetówek we własnych nowych mieszkaniach, dofinansowanie badań lekarskich, karta OK System, dofinansowanie kursów językowych
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Benhauer Sp. z o.o. (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." Wyrażenie powyższej zgody na przetwarzane danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rozpatrzenia zgłoszenia w toku rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Płatny staż wakacyjny - Asystent / Asystentka w dziale kontroli wewnętrznej

Pracodawca: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Czego potrzebujesz, żeby do nas dołączyć? Zdolności analitycznych Skrupulatności Znajomości angielskiego na poziomie min. B1 Chęci uczenia się Otwartości, rzetelności, umiejętności współpracy

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Organizacji

Pracodawca: KOGENERACJA S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Twój zakres obowiązków: Wsparcie Zarządu i Dyrektora w kwestiach organizacyjnych. Organizacja spotkań biznesowych oraz podróży służbowych. Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów. Koordynacja korespondencji...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

Obowiązki: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze Obsługę centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy m.in. z firmami kurierskimi Bieżące zakupy materiałów biurowych, organizacja i...