Pracownik obsługi sekretariatu (k/m)

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

 

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Pracownik obsługi sekretariatu (k/m)
Miejsce pracy: Babsk
Nr ref.: ADM/KON/0522

Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało:

  • odbieranie telefonów i udzielanie rozmówcom niezbędnych informacji,
  • przyjmowanie, rejestracja i wysyłanie korespondencji,
  • przygotowywanie analiz, raportów i innych pism dla przełożonych,
  • obsługa i archiwizacja dokumentacji, a także rejestracja umów,
  • prowadzenie kalendarza spotkań,
  • rezerwacja sal konferencyjnych,
  • udział w spotkaniach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu,
  • rejestracja i przyjmowanie gości oraz organizacja ich wizyt,
  • komunikacja w języku angielskim z Zarządem i Klientami,
  • współorganizacja imprez i wyjazdów firmowych,
  • bieżące monitorowanie stanu zaopatrzenia biura.

Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe,
  • nie krępuje Cię rozmowa w języku angielskim (stopień min. komunikatywny),
  • umiesz posługiwać się pakietem MS Office, w szczególności programem Excel,
  • charakteryzujesz się komunikatywnością i otwartością w kontaktach z innymi,
  • potrafisz przydzielone zadania wykonywać samodzielnie,
  • masz już doświadczenie na podobnym stanowisku - nie jest to warunek konieczny.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pół etatu,
  • możliwość zatrudnienia od maja / czerwca,
  • uczestnictwo w realizacji prestiżowych projektów budowlanych,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
  • pracę w zgranym i dynamicznym zespole w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

 

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka w Dziale Księgowości

Pracodawca: EXCO A2A Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Ursynów

Co będzie należało do Twoich zadań? Wprowadzanie dokumentów księgowych (tj. faktur sprzedaży, faktur zakupowych, wyciągów bankowych) do programów; Numerowanie i archiwizacja dokumentów księgowych; Skanowanie i drukowanie dokumentów; Segregowanie, uzupełnianie i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka w dziale księgowości

Pracodawca: Optim Human Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Co będzie należało do Twoich zadań? Wprowadzanie dokumentów księgowych (tj. faktur sprzedaży, faktur zakupowych, list płac, wyciągów bankowych, delegacji) do systemów księgowych, Numerowanie i archiwizacja dokumentów księgowych, Skanowanie i drukowanie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Konfiguracji Umów

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania: Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Wsparcie obsługi procesów związanych z zawieraniem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów cywilnoprawnych; Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Nasze oczekiwania: Wykształcenie min....