Specjalista ds. administracyjnych - Obsługa sekretariatu Spółki

PGE Baltica sp. z o.o. jest spółką celową, odpowiedzialną  za przygotowanie procesu inwestycyjnego oraz budowę elektrowni wiatrowych na Morzu Bałtyckim. Spółka odpowiada za wszelkie działania w sferze technicznej, technologicznej, organizacyjnej i formalno-prawnej, związane z budową morskich farm wiatrowych. Spółka jest częścią Grup Kapitałowej PGE – jednej z największych z sektora elektroenergetycznego w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.

PGE Baltica sp. z o.o. jest w fazie rozbudowy kompetencji oraz zespołu, niezbędnych do realizacji projektów inwestycyjnych o tak dużej skali.

poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. administracyjnych - Obsługa sekretariatu Spółki
Nr ref.: PGE Baltica/OFI/10/2021
Miejsce pracy: Warszawa

umowa na zastępstwo

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Bieżąca realizacja zadań zleconych przez Dyrektora w zakresie funkcjonowania biura
  • Obsługa sekretariatu Spółki (m.in. przyjmowanie gości, łączenie rozmów telefonicznych, zamawianie artykułów biurowych, wizytówek, pieczątek, dbanie o wygląd recepcji, przyznawanie/odbieranie uprawnień w systemie informatycznym)
  • Organizacja oraz obsługa spotkań, narad i konferencji w Siedzibie Spółki
  • Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Organizacja spotkań oraz podróży służbowych Pracowników PGE Baltica
  • Redagowanie pism i dokumentów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Spółce
  • Prowadzenie Centralnego Rejestru Pieczątek
  • Obsługa SAP w zakresie rozliczania wydatków na prowadzenie biura i sekretariatu, organizację spotkań w biurze spółki a także obsługa wniosków administracyjnych dla pracowników w systemach informatycznych Spółki

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków
  • Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • Biegła obsługa pakietu MS Office
  • Doświadczenie w pracy z dokumentacją
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista,
  • Dokładność, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Komunikatywność i nastawienie na klienta wewnętrznego
  • Znajomość SAP – będzie dodatkowym atutem

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie w spółce będącej częścią największej krajowej Grupy Kapitałowej sektora energetycznego
  • Uczestnictwo w budowie nowoczesnej organizacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki kariery
  • Szansę na udział w unikalnym projekcie inwestycyjnym
  • Pracę w multidyscyplinarnym międzynarodowym zespole
W przypadku wysłania aplikacji w odpowiedzi na ofertę pracy, Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Baltica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 49. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – także w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji. Z informacją o tym, jak przetwarzamy dane osobowe w procesach rekrutacyjnych zapoznać można się pod linkiem oraz w formularzu aplikacyjnym przed przekazaniem danych.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka w Dziale Księgowości

Pracodawca: EXCO A2A Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Ursynów

Co będzie należało do Twoich zadań? Wprowadzanie dokumentów księgowych (tj. faktur sprzedaży, faktur zakupowych, wyciągów bankowych) do programów; Numerowanie i archiwizacja dokumentów księgowych; Skanowanie i drukowanie dokumentów; Segregowanie, uzupełnianie i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka w dziale księgowości

Pracodawca: Optim Human Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Co będzie należało do Twoich zadań? Wprowadzanie dokumentów księgowych (tj. faktur sprzedaży, faktur zakupowych, list płac, wyciągów bankowych, delegacji) do systemów księgowych, Numerowanie i archiwizacja dokumentów księgowych, Skanowanie i drukowanie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Konfiguracji Umów

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania: Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Wsparcie obsługi procesów związanych z zawieraniem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów cywilnoprawnych; Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Nasze oczekiwania: Wykształcenie min....