Inspektor / Starszy Inspektor

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?


Jesteśmy firmą o 135 letniej tradycji!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

 

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

 

Inspektor / Starszy Inspektor

(Pion Wsparcia / Wydział Archiwum Zakładowego)


Miejsce pracy: Warszawa - ul. Dąbrowszczaków 9
Nr ref.: 271/21


Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Główny zakres obowiązków:
  • bieżąca aktualizacja bazy danych systemu Elektronicznej Ewidencji Archiwum Technicznego (EEWA) poprzez wprowadzanie do systemu metadanych opisujących dokumentację techniczną oraz prowadzenie ewidencji kart wypożyczeń w Archiwum Dokumentacji Technicznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zarządzeniami i przepisami;
  • uzupełnianie akt archiwalnych napływającą do archiwum dokumentacją techniczną:
    • warunkami technicznymi;
    • P.B.W.;
    • dokumentacją techniczną powykonawczą;
    • inną dokumentacją przekazywaną do Archiwum Dokumentacji Technicznej.
  • zakładanie nowych akt;
  • wydawanie akt z Archiwum do przejrzenia na miejscu lub wypożyczanie za pokwitowaniem pracownikom Spółki;
  • uważne sprawdzanie kompletności akt przy zwrocie do Archiwum Dokumentacji Technicznej;
  • aktualizacja na bieżąco akt archiwalnych poprzez sukcesywne przeglądanie poszczególnych teczek;
  • przekazywanie do brakowania akt zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • wykonywanie kserokopii dokumentacji archiwalnej na zlecenia właścicieli nieruchomości i inwestorów obiektów;
  • digitalizacja dokumentacji Archiwum Dokumentacji Technicznej poprzez skanowanie dokumentacji;
  • współpraca w zakresie zarządzania autorskimi bazami danych Wydziału Archiwum Zakładowego oraz ich modernizacji;
  • opracowywanie projektów standardowych dokumentów na podstawie dostępnych wzorów i pod nadzorem przełożonego;
  • przeprowadzanie kwerend archiwalnych;
  • dbanie o właściwe przechowywanie dokumentacji z zachowaniem porządku, stanu technicznego oraz bezpieczeństwa zbiorów dokumentacyjnych;
  • dbanie o zachowanie odpowiednich warunków przechowywania dokumentacji.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office
  • znajomość obsługi programów służących do edycji plików pdf (w szczególności programu PDF-XChange Editor)
  • bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń wielofunkcyjnych drukujących oraz specjalistycznych skanujących
  • umiejętność czytania map kartograficznych i geodezyjnych papierowych i dostępnych na portalach geodezyjnych
  • umiejętność pracy w zespole
  • zdolności komunikacyjne
  • umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji
  • samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • prawo jazdy kategorii B

Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 02.12.2021

 

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotycząPosiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych - Obsługa sekretariatu Spółki

Pracodawca: PGE Baltica sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

umowa na zastępstwo Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Bieżąca realizacja zadań zleconych przez Dyrektora w zakresie funkcjonowania biura Obsługa sekretariatu Spółki (m.in. przyjmowanie gości, łączenie rozmów telefonicznych, zamawianie...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista z językiem duńskim ds. rozliczeń zużycia ciepła i wody

Pracodawca: Minol ZENNER Sp. z.o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Opis stanowiska : sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody wprowadzanie danych do systemu kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych analiza kosztów zużycia ciepła i wody prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny w j. duńskim...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista z językiem niemieckim ds. przetwarzania danych

Pracodawca: Minol ZENNER Sp. z.o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu Oczekiwania:...