Administrator Sprzedaży

JEST WIELE POWODÓW, BY PRACOWAĆ W MERCEDES-BENZ.

 

Fascynujące samochody, innowacyjna technika, zmotywowane zespoły, różnorodne ścieżki rozwoju zawodowego czy nowoczesne środowisko pracy to tylko kilka z nich. Dołącz do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze większe obroty.

Administrator Sprzedaży
Bielsko-Biała
DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń
  • Szerokie możliwości indywidualnego rozwoju
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Karta MultiSport
  • Program Rekomendacji Pracowników
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • Zdrowe wtorki
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Wykonywanie obowiązków związanych z procesem sprzedaży
  • Wprowadzanie danych do systemów, uzupełnianie wniosków, kompletowanie brakujących pozycji
  • Monitorowanie zmian w statusach
  • Wystawianie dokumentów sprzedażowych
  • Monitorowanie płatności, dbanie o prawidłowe rozliczenie transakcji, kalkulacji
  • Prowadzenie teczek, kartotek Klientów
  • Przygotowywanie raportów dla Działu
  • Wspieranie Doradcy Handlowego w procesie
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek Administracja)
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej (mile widziane w branży motoryzacyjnej)
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Zdolności analityczne
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność
  • Samodzielność oraz dobra organizacja pracy
DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń
  • Szerokie możliwości indywidualnego rozwoju
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Karta MultiSport
  • Program Rekomendacji Pracowników
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • Zdrowe wtorki
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Wykonywanie obowiązków związanych z procesem sprzedaży
  • Wprowadzanie danych do systemów, uzupełnianie wniosków, kompletowanie brakujących pozycji
  • Monitorowanie zmian w statusach
  • Wystawianie dokumentów sprzedażowych
  • Monitorowanie płatności, dbanie o prawidłowe rozliczenie transakcji, kalkulacji
  • Prowadzenie teczek, kartotek Klientów
  • Przygotowywanie raportów dla Działu
  • Wspieranie Doradcy Handlowego w procesie
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek Administracja)
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej (mile widziane w branży motoryzacyjnej)
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Zdolności analityczne
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność
  • Samodzielność oraz dobra organizacja pracy
Na samochodach znamy się jak mało kto. Mamy wieloletnie doświadczenie w branży, wysoko wykwalifikowaną kadrę oraz rozbudowaną sieć oddziałów Zajmujemy się sprzedażą i serwisem samochodów osobowych, dostawczych i samochodów ciężarowych.Więcej ofert na www.zasadaauto.pl/kariera/.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Spedytora FTL

Pracodawca: ARRA GROUP SP. Z O.O. SP. K.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Głogów, Wrocław

Twoim zadaniem będzie: obsługa administracyjna zleceń transportowych; nadzór nad poprawną dokumentacją transportową; wsparcie zespołu przy organizacji przewozów drogowych w ruchu międzynarodowym; kontrola oraz nadzór pracy kierowcy podczas realizacji zleceń;...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Spedytora FTL

Pracodawca: ARRA GROUP SP. Z O.O. SP. K.

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Toruń

Twoim zadaniem będzie: obsługa administracyjna zleceń transportowych; nadzór nad poprawną dokumentacją transportową; wsparcie zespołu przy organizacji przewozów drogowych w ruchu międzynarodowym; kontrola oraz nadzór pracy kierowcy podczas realizacji zleceń;...

Aktywny od: dzisiaj

Junior Process Officer in Account Services team

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Have you ever thought about working abroad to kickstart your career in an international bank? Do you like fast-changing environment, collaboration with energetic teammates, be part or drive initiatives to run but also change the bank? Would you like to create future of...