Pracownik biurowy

Jako że cały czas się rozwijamy

i co roku zwiększamy liczbę sklepów

mamy miejsce na stanowisku:

Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Kraków
Mamy do zaoferowania:
  • Umowę o pracę
  • Stabilny system wynagradzania: płacę podstawową, premię
  • Wynagrodzenie zawsze na czas
  • Możliwość zakupu asortymentu sklepu na własny użytek z wysokim rabatem
  • Gwarancję stabilnego zatrudnienia
  • Darmowy Program Prywatnej Opieki Zdrowotnej LUX MED dla Ciebie, a dla Twojej Rodziny w niskiej cenie. LUX MED to kompleksowa opieka medyczna, opierająca się na ponad 1600 placówek własnych i partnerskich
  • Karty Multisport, dostęp do kart Multisport uprawniających do ćwiczeń w największej bazie obiektów sportowych w Polsce (4000 obiektów sportowych siłownie, baseny itp. w 650 miastach Polski) na preferowanych warunkach
  • PPK, Pracownicze Plany Kapitałowe, co miesiąc wpłacamy składki na indywidualne konta pracowników
  • Pracę w zespole fachowców i specjalistów, dającą wiele satysfakcji motywującą do ciągłego rozwoju i osiągania coraz lepszych wyników
  • Szansę rozwoju zawodowego u lidera w swojej branży na rynku w Polsce
  • Osobom ambitnym i zaangażowanym, chcącym coś zmienić w swoim życiu, możliwość awansu i rozwoju zawodowego
Poznaj nas:

Jesteśmy w pełni polską firmą
założoną 30 lat temu

Cały czas się rozrastamy i mamy już ponad 90 oddziałów w całej Polsce

Pracuje u nas już ponad 800 osób

Jesteśmy liderem sprzedaży podłóg i drzwi w Polsce

Dowiedz się więcej:
www.bel-pol.pl
/bel-pol-sp-z-o-o
/sklepyBELPOL
belpol.doradzimy.zamontujemy
/sklepyBELPOL
Czego szukamy w kandydatach:
  • Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • Komputer nie może być Ci obcy, pracujemy poczcie Outlook i dedykowanych programach
  • Łatwości nawiązywania kontaktów – szczycimy się tym, że utrzymujemy dobre relacje z naszymi klientami i chcemy podtrzymywać tę tradycję
  • Umiejętności pracy w zespole – tworzymy wykwalifikowane zespoły sprzedażowe,  ich członkowie idealnie ze sobą współpracują i w tej umiejętności tkwi ich siła
  • Znajomość produktów budowalnych (drzwi, podłogi), będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość programów do zamówień producentów, będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność przygotowania ofert handlowych, będzie dodatkowym atutem
Czym będziesz się zajmował:
  • Praca stacjonarna w biurze
  • Obsługa klientów hurtowych
  • Składanie zamówień
  • Wystawianie dokumentów sprzedażowych
Prosimy o przesłanie CV wraz dołączoną do niego zgodą na przetwarzanie danych osobowych o poniższej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Oświadczam, że zostałem/-am poinformowany/-a o przysługujących mi prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych określonych w Informacji o administratorze i prawach osoby, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora.”

Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz [tutaj].

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Junior Compliance Officer

Pracodawca: Hasco-Lek S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Wśród Twoich zadań znajdą się: opracowywanie i wdrażanie regulacji wewnętrznych, standardów i zasad dotyczących obszaru Compliance, kluczowych projektów regulacyjnych i biznesowych, opiniowanie dokumentacji pod kątem zapewnienia zgodności, opracowywanie metody...

Aktywny od: wczoraj

Back-Office Specialist with Norwegian

Pracodawca: Genpact PL

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Responsibilities Answering customers questions and queries via email and phone Dividing tasks within the teams Manage system stop and provide approval as per company guidelines Taking care of the correctness of the documentatio Solving customers’ problems Communicate with...

Aktywny od: wczoraj

Accountant Assistant

Pracodawca: Coloplast Business Centre Sp z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

About the department The AP/AR is mainly responsible for processing, booking and paying Coloplasts liabilities, creation and updating of vendor master data, vendors invoice verification and processing and handling all incoming/outgoing payments. In TEM (Travel and Expense...