Młodszy Specjalista ds. Raportowania i Analiz

Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!

 

Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzą specjaliści od lat związani z branżą OZE. Zajmujemy się wykonywaniem instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych od A do Z - wspieramy przy pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania, montujemy i uruchomiamy instalacje, a także zapewniamy serwis i opiekę posprzedażową.

Wraz z rozwojem firmy poszukujemy:

Młodszy Specjalista ds. Raportowania i Analiz
Opis stanowiska:
  • Przygotowanie raportów dla Zarządu i kierowników obszarów
  • Opracowywanie analiz kosztowych
  • Przygotowanie wycen specjalnych
  • Współpraca z działem sprzedaży, raportowanie i analiza sprzedażowa
  • Wsparcie w rozliczaniu prowizji handlowych
  • Dbałość o standardy wizualizacji informacji w raportowaniu
  • Przygotowywanie analiz ad-hoc odpowiadając na bieżące zgłoszenia
  • Praca z systemami CRM i innymi narzędziami
  • Wsparcie w procesie wdrażania nowych rozwiązań i systemów
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne i ekonomiczne
  • Biegła znajomość programu Excel
  • Umiejętność przygotowywania zaawansowanych raportów w oparciu o MS Excel
  • Minimum roczne doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Myślenie analityczne oraz samodzielność w działaniu
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie w branży OZE będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop
  • Benefity: dofinansowanie do karty MultiSport i opieki zdrowotnej
  • Zgrany zespół oraz doskonałą atmosferę w pracy
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
Opis stanowiska:
  • Przygotowanie raportów dla Zarządu i kierowników obszarów
  • Opracowywanie analiz kosztowych
  • Przygotowanie wycen specjalnych
  • Współpraca z działem sprzedaży, raportowanie i analiza sprzedażowa
  • Wsparcie w rozliczaniu prowizji handlowych
  • Dbałość o standardy wizualizacji informacji w raportowaniu
  • Przygotowywanie analiz ad-hoc odpowiadając na bieżące zgłoszenia
  • Praca z systemami CRM i innymi narzędziami
  • Wsparcie w procesie wdrażania nowych rozwiązań i systemów
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne i ekonomiczne
  • Biegła znajomość programu Excel
  • Umiejętność przygotowywania zaawansowanych raportów w oparciu o MS Excel
  • Minimum roczne doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Myślenie analityczne oraz samodzielność w działaniu
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie w branży OZE będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop
  • Benefity: dofinansowanie do karty MultiSport i opieki zdrowotnej
  • Zgrany zespół oraz doskonałą atmosferę w pracy
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sunday Polska Sp z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Sunday Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy NIP: 1182108501 | REGON: 361476651 | KRS: 0000556702 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja@sundaypolska.pl

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Human Capital Assistant (internship)

Pracodawca: TTEC

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Your responsibilities Supporting employees with relevant documents in terms of obtaining work and stay permits. Running HC database including collecting data from employees, ensuring the records are up to date. Personnel files – creating, updating and archiving. Assisting...

Aktywny od: dzisiaj

Junior Data Reviewer with English and Russian

Pracodawca: Accenture Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

What will you do: Back office position with no direct contact with customer Investigate and resolve issues regarding content that is reported for account support and/or safety; flag for action, and resolve within agreed-upon turnaround times and standards of quality Craft...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Francuskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka francuskiego w...