Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Sekretarka
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/20/2215
OBOWIĄZKI:
Organizowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy komórkami przedsiębiorstwa. Prowadzenie korespondencji tradycyjnej i elektronicznej. Sporządzanie dokumentacji biurowej, archiwizowanie dokumentów sekretariatu w formie tradycyjnej i elektronicznie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Human Capital Assistant (internship)

Pracodawca: TTEC

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Your responsibilities Supporting employees with relevant documents in terms of obtaining work and stay permits. Running HC database including collecting data from employees, ensuring the records are up to date. Personnel files – creating, updating and archiving. Assisting...

Aktywny od: dzisiaj

Junior Data Reviewer with English and Russian

Pracodawca: Accenture Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

What will you do: Back office position with no direct contact with customer Investigate and resolve issues regarding content that is reported for account support and/or safety; flag for action, and resolve within agreed-upon turnaround times and standards of quality Craft...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Francuskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka francuskiego w...